plus

Hallo beste ouders en scoutingleden van scouting St. Franciscus,

Wij van scouting St. Franciscus doen mee aan een unieke actie die gehouden wordt door Plus Quaedvlieg in Treebeek. Onze vereniging kan door deze unieke actie een leuke geldsom ophalen en waarvoor men niet veel extra’s hoeft te doen.

Het werkt als volgt; Ieder scouting lid krijgt van hun stafleden één of meerdere sponsorpassen, als men de boodschappen doet bij de Plus Quaedvlieg in Treebeek laat men voor het afrekenen bij de kassa de sponsorpas zien en krijgt men een spaarkaart en zegeltjes. Bij elke 10 euro wat men besteed aan boodschappen krijgt men 1 zegel. Op de spaarkaart moeten 40 zegels geplakt worden, tevens moet men de spaarkaart geheel invullen (naam, adres enz.) en als hij vol is inleveren bij een van de stafleden van de scouting St. Franciscus.

De waarde voor ons als scouting is 4 euro per spaarkaart.

Deze actie duurt 1 jaar (en misschien langer). De sponsorpassen zijn bedoeld voor de ouders van de leden, opa’s en oma’s, goede bekende (kennissen of buren) mogen ook deelnemen als deze ook boodschappen doen bij de Plus Quaedvlieg in Treebeek. Men moet er dan alleen voor zorgen dat de volle spaarkaarten op de scouting ingeleverd worden.

Onder de bijlage staat de brochure van deze actie en reglement/voorwaarden. Zijn er nog vragen en/of onduidelijkheden? Laat het ons weten. De Sponsorpassen worden zo spoedig mogelijk uitgedeeld in iedere speltak. Wij hopen dat we met deze actie veel geld ophalen, dit komt alleen ten gunste voor onze scouting zodat wij de leden leuke activiteiten kunnen blijven aanbieden.

Met vriendelijk scouting groet,
Marco van der Loop